Отдел "Финаси и стопански дейности" - звено "Стопански дейности"
Изготвя договори за наем на общински имоти, разрешение за ползване на общински терени и извършва контрол на приходите по наемосебирането. Издава разрешителни и участва в категоризиране на туристически обекти. Извършва автоматизираната система за контрол и управление. Подготвя възложени по компетентност становища, доклади, отчети и проекти за заповеди.
Заявление за издаване на разрешение за ползване на място общинска собственост за поставяне на преместваеми обекти по смисъла на чл.5 и чл.6, във връзка с чл.4, ал.1 от Наредба за реда и условията за издаване на разрешение за ползване на място общинска собственост на територията на община Пловдив (стационарни обекти)
ПРИЛАГАНИ ДОКУМЕНТИ:
Заявление по образец
Удостоверение за актуално състояние –оригинал или нотариално заверено копие
Единен идентификационен номер /ЕИК/
Справка за липса на финансови задължения към Община Пловдив /служебно издадена/
Други документи на които се позовава ползвателя – Разрешение за поставяне
Протокол за строителна линия
Нотариално заверено пълномощно (изисква се в случаите, когато заявлението не се подава лично от заявителя)
Удостоверение за ползване по предназначение, др.
ЗАЯВЛЕНИЯ(образци): Заявление
СРОК ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ: 14 дни
ТАКСА: 40 лв. – за документа 5 лв. – за защитен холограмен стикер върху документ
Образци на документи:
Стационарни преместваеми обекти
Заявление за издаване на разрешение за ползване на място общинска собственост за поставяне на преместваеми обекти по смисъла на чл.5 и чл.6, във връзка с чл.4, ал.1 от Наредба за реда и условията за издаване на разрешение за ползване на място общинска собственост на територията на община Пловдив (мобилни обекти)
ПРИЛАГАНИ ДОКУМЕНТИ:
1. Към заявлението се прилагат следните документи:
- Необходими документи при ползвател физическо или юридическо лице по Търговския закон:
- Заявление по образец
- Удостоверение за актуално състояние –оригинал или нотариално заверено копие
- Нотариално заверено пълномощно (в случаите, когато заявлението не се подава лично от заявителя)
- Справка за липса на задължения към Община Пловдив /служебно издадена/
- Одобрена схема за поставяне на преместваем обект
- Удостоверение за регистрация по БУЛСТАТ (само за лица, които са регистрирани по Закона за регистър БУЛСТАТ).
ЗАЯВЛЕНИЯ(образци): Заявление
СРОК ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ: 14 дни
ТАКСА: 40 лв. – за документа 5 лв. – за защитен холограмен стикер върху документа
Образци на документи:
Мобилни преместваеми обекти
Заявление за издаване на разрешение за ползване на място общинска собственост за поставяне на преместваеми обекти по смисъла на чл.5 и чл.6, във връзка с чл.4, ал.1 от Наредба за реда и условията за издаване на разрешение за ползване на място общинска собственост на територията на община Пловдив (кампаниен характер)
ПРИЛАГАНИ ДОКУМЕНТИ:
1. Към заявлението се прилагат следните документи:
- Необходими документи при ползвател физическо или юридическо лице по Търговския закон:
- Заявление по образец
- Удостоверение за актуално състояние –оригинал или нотариално заверено копие
- Нотариално заверено пълномощно (в случаите, когато заявлението не се подава лично от заявителя)
- Справка за липса на задължения към Община Пловдив /служебно издадена/
- Одобрена схема за поставяне на преместваем обект
- Удостоверение за регистрация по БУЛСТАТ (само за лица, които са регистрирани по Закона за регистър БУЛСТАТ)
ЗАЯВЛЕНИЯ(образци): Заявление
СРОК ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ: 14 дни
ТАКСА: 5 лв. – за защитен холограмен стикер върху документа
Образци на документи:
Кампаниен характер
Заявление за издаване на разрешение за ползване на място общинска собственост за поставяне на преместваеми обекти по смисъла на чл.7, във връзка с чл.4, ал.1 от Наредба за реда и условията за издаване на разрешение за ползване на място общинска собственост на територията на община Пловдив (маси за открито сервиране)
ПРИЛАГАНИ ДОКУМЕНТИ:
1. Към заявлението се прилагат следните документи:
- Необходими документи при ползвател физическо или юридическо лице по Търговския закон:
- Заявление по образец
- Удостоверение за актуално състояние –оригинал или нотариално заверено копие
- Нотариално заверено пълномощно (в случаите, когато заявлението не се подава лично от заявителя)
- Справка за липса на задължения към Община Пловдив /служебно издадена/
- Одобрена схема за поставяне на маси за открито сервиране
- Удостоверение за регистрация по БУЛСТАТ (само за лица, които са регистрирани по Закона за регистър БУЛСТАТ)
- Копие на удостоверение за утвърдена категория или временно удостоверение за открита процедура по категоризиране на туристически обект по ЗТ (изисква се само за заведения за хранене и развлечения, подлежащи на категоризиране, съгласно ЗТ).
ЗАЯВЛЕНИЯ(образци): Заявление
СРОК ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ: 14 дни
ТАКСА: 40 лв. – за документа 5 лв. – за защитен холограмен стикер върху документа
Образци на документи:
Маси за открито сервиране
Издаване на разрешение за ползване на място общинска собственост за местодомуване на леко МПС без поставяне на преместваем обект по смисъла на чл.8а, във връзка с чл.4, ал.1 от Наредба за реда и условията за издаване на разрешение за ползване на място общинска собственост на територията на Община Пловдив.
ПРИЛАГАНИ ДОКУМЕНТИ:
- Заявление по образец
- Копие от нотариален акт или договор за наем за жилище в близост с одобрената схема за разполагане на преместваеми обекти за местодомуване.
- Копие от служебния талон на автомобила.
- Справка за липса на финансови задължения към Община Пловдив /служебно издадена/
- Нотариално заверено пълномощно (в случаите, когато заявлението не се подава лично от заявителя)
- Други документи, на които се позовава ползвателя.
ЗАЯВЛЕНИЯ(образци): Заявление-Декларация
СРОК ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ: 14 дни
ТАКСА: 40лв. за документа 5лв. – за защитен холограмен стикер върху документа
Образци на документи:
МПС без поставяне
Издаване на дубликат на разрешение за ползване на имот общинска собственост
ПРИЛАГАНИ ДОКУМЕНТИ:
Заявление по образец (в свободен текст се декларират обстоятелствата, налагащи издаването на дубликата)
ЗАЯВЛЕНИЯ (образци): Заявление
СРОК ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ: 14 дни
ТАКСА: 20 лв. – за документа дубликат5 лв. – за холограмен стикер върху документа
Образци на документи:
Издаване на дубликат на разрешение за ползване на имот общинска собственост
Издаване на разрешение за удължено работно време
ПРИЛАГАНИ ДОКУМЕНТИ:
- Заявление по образец
- Писмено становище на Регионално здравна инспекция (РЗИ), относно спазване на граничните стойности на показателите за шум по реда на чл. 16б, ал. 2-12 от Закона за защита от шума в околната среда, издадено не по- късно от 30 календарни дни от датата на подаване на заявлението;
- Решение на общото събрание на собствениците, по реда на чл.17, ал.3 от Закона за управление на етажната собственост, за обекти, осъществяващи стопанска дейност на територията на община Пловдив, които се намират в жилищни сгради или сгради със смесено предназначение.
- Нотариално заверено пълномощно (изисква се в случаите, когато заявлението не се подава лично от заявителя).
ЗАЯВЛЕНИЯ (образци): Заявление
СРОК ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ: 14 дни
ТАКСА: 300 лв. – годишна такса 5 лв. – за защитен холограмен стикер върху документа
Образци на документи:
Издаване на разрешение за удължено работно време
Издаване на удостоверение за категоризиране на заведение за хранене и развлечение
ПРИЛАГАНИ ДОКУМЕНТИ:
Заявяване на услуга
Заявление за категоризиране на заведение за хранене и развлечение
Копие от документи на обекта
Копие от договор за наем
Документ удостоверяващ въвеждането на обекта в експлоатация или друг документ удостоверяващ законността на обекта,при спазване на изискванията на ЗУТ
Документ за платена такса,съгласно Закона за туризма
Нотариално заверено пълномощно/оригинал/,в случаите когато заявлението се подава от пълномощник
ЗАЯВЛЕНИЯ(образци): Заявление
- Срок за предоставяне:
- Откриване на процедура по категоризиране: до 1 месец
- Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
- временно удостоверение: 3 месеца, удостоверение за утвърдена категория: 5 години
ТАКСА:
- до 20 места за сядане - 150 лв.;
- от 21 до 50 места за сядане - 250 лв.;
- от 51 до 100 места за сядане - 500 лв.;
- от 101 до 150 места за сядане - 800 лв.;
- от 151 до 250 места за сядане - 1200лв;
- от 250 до 300 места за сядане - 1400лв;
- над 300 места за сядане - 2000 лв.
При подаване на заявлението за категоризиране се заплаща 1/2 от съответната такса. останалата част от таксата се доплаща при получаване на крайната символика.
Забележка: При подаване на заявлението за категоризиране се заплаща? от съответната такса, а при получаване на категорийната символика, включваща удостоверение и табела - втората половина от таксата
Издаване на временно удостоверение за открита процедура по категоризиране на място за настаняване
ПРИЛАГАНИ ДОКУМЕНТИ:
Заявяване на услугата
Заявление за категоризиране на място за настаняване
Документ удостоверяващ въвеждането на обекта в експлоатация-разрешение за ползване или Акт 16/за ЮЛ/
Копие на документа за собственост на обекта
Копие от договора за наем,в случай,че лицето е различно от собственика на обекта
Нотариално заверено пълномощно/оригинал/,в случаите когато заявлението се подава от пълномощник
Документ за платена такса съгласно Закона за туризма
ЗАЯВЛЕНИЯ (образци): Заявление
- Срок за предоставяне:
- откриване на процедура по категоризиране: до 1 месец, определяне на категория: до 3 месеца
- Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
- временно удостоверение: 3 месеца, удостоверение за утвърдена категория: 5 години
За услугата се заплаща такса
За услугата се заплаща такса, както следва:
1. За категоризиране на неста за настаняване клас "А" - хотели, мотели:
- до 30 стаи - 400 лв.;
- от 31 до 150 стаи - 1000 лв.;
- от 151 до 300 стаи - 1800 лв.;
- от 301 до 500 стаи - 2500 лв.;
- над 500 стаи - 4500 лв.
2. За категоризиране на места за настаняване клас "Б" - семейни хотели, хостели, стаи за гости, къщи за гости и др.
- до 20 стаи - 200 лв.;
- от 21 до 40 стаи - 350 лв.;
- от 41 до 60 стаи - 740 лв.;
- от 61 до 100 стаи - 1200 лв.;
- над 100 стаи - 3500 лв.;
3.За категоризиране на места за настаняване клас "Б"- къщи за гости,бунгала и къмпинги:
- за едно легло в самостоятелна стая - 20 лв.;
- за едно легло в туристическа хижа - 16 лв.
При подаване на заявлението за категоризиране се заплаща 1/2 от съответната такса, а при получаване на категорийната символика - втората половина от таксата.