Отдел "Финаси и стопански дейности" - звено "Стопански дейности"
Изготвя договори за наем на общински имоти, разрешение за ползване на общински терени и извършва контрол на приходите по наемосебирането. Издава разрешителни и участва в категоризиране на туристически обекти. Извършва автоматизираната система за контрол и управление. Подготвя възложени по компетентност становища, доклади, отчети и проекти за заповеди.
Заявление за издаване на разрешение за ползване на място общинска собственост за поставяне на преместваеми обекти по смисъла на чл.5 и чл.6, във връзка с чл.4, ал.1 от Наредба за реда и условията за издаване на разрешение за ползване на място общинска собственост на територията на община Пловдив (стационарни обекти)
ПРИЛАГАНИ ДОКУМЕНТИ:
Заявление по образец
Удостоверение за актуално състояние –оригинал или нотариално заверено копие
Единен идентификационен номер /ЕИК/
Справка за липса на финансови задължения към Община Пловдив /служебно издадена/
Други документи на които се позовава ползвателя – Разрешение за поставяне
Протокол за строителна линия
Нотариално заверено пълномощно (изисква се в случаите, когато заявлението не се подава лично от заявителя)
Удостоверение за ползване по предназначение, др.
ЗАЯВЛЕНИЯ(образци): Заявление
СРОК ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ: 14 дни
ТАКСА: 40 лв. – за документа 5 лв. – за защитен холограмен стикер върху документ
Образци на документи:
Стационарни преместваеми обекти
Заявление за издаване на разрешение за ползване на място общинска собственост за поставяне на преместваеми обекти по смисъла на чл.5 и чл.6, във връзка с чл.4, ал.1 от Наредба за реда и условията за издаване на разрешение за ползване на място общинска собственост на територията на община Пловдив (мобилни обекти)
ПРИЛАГАНИ ДОКУМЕНТИ:
1. Към заявлението се прилагат следните документи:
- Необходими документи при ползвател физическо или юридическо лице по Търговския закон:
- Заявление по образец
- Удостоверение за актуално състояние –оригинал или нотариално заверено копие
- Нотариално заверено пълномощно (в случаите, когато заявлението не се подава лично от заявителя)
- Справка за липса на задължения към Община Пловдив /служебно издадена/
- Одобрена схема за поставяне на преместваем обект
- Удостоверение за регистрация по БУЛСТАТ (само за лица, които са регистрирани по Закона за регистър БУЛСТАТ).
ЗАЯВЛЕНИЯ(образци): Заявление
СРОК ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ: 14 дни
ТАКСА: 40 лв. – за документа 5 лв. – за защитен холограмен стикер върху документа
Образци на документи:
Мобилни преместваеми обекти
Заявление за издаване на разрешение за ползване на място общинска собственост за поставяне на преместваеми обекти по смисъла на чл.5 и чл.6, във връзка с чл.4, ал.1 от Наредба за реда и условията за издаване на разрешение за ползване на място общинска собственост на територията на община Пловдив (кампаниен характер)
ПРИЛАГАНИ ДОКУМЕНТИ:
1. Към заявлението се прилагат следните документи:
- Необходими документи при ползвател физическо или юридическо лице по Търговския закон:
- Заявление по образец
- Удостоверение за актуално състояние –оригинал или нотариално заверено копие
- Нотариално заверено пълномощно (в случаите, когато заявлението не се подава лично от заявителя)
- Справка за липса на задължения към Община Пловдив /служебно издадена/
- Одобрена схема за поставяне на преместваем обект
- Удостоверение за регистрация по БУЛСТАТ (само за лица, които са регистрирани по Закона за регистър БУЛСТАТ)
ЗАЯВЛЕНИЯ(образци): Заявление
СРОК ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ: 14 дни
ТАКСА: 5 лв. – за защитен холограмен стикер върху документа
Образци на документи:
Кампаниен характер
Заявление за издаване на разрешение за ползване на място общинска собственост за поставяне на преместваеми обекти по смисъла на чл.7, във връзка с чл.4, ал.1 от Наредба за реда и условията за издаване на разрешение за ползване на място общинска собственост на територията на община Пловдив (маси за открито сервиране)
ПРИЛАГАНИ ДОКУМЕНТИ:
1. Към заявлението се прилагат следните документи:
- Необходими документи при ползвател физическо или юридическо лице по Търговския закон:
- Заявление по образец
- Удостоверение за актуално състояние –оригинал или нотариално заверено копие
- Нотариално заверено пълномощно (в случаите, когато заявлението не се подава лично от заявителя)
- Справка за липса на задължения към Община Пловдив /служебно издадена/
- Одобрена схема за поставяне на маси за открито сервиране
- Удостоверение за регистрация по БУЛСТАТ (само за лица, които са регистрирани по Закона за регистър БУЛСТАТ)
- Копие на удостоверение за утвърдена категория или временно удостоверение за открита процедура по категоризиране на туристически обект по ЗТ (изисква се само за заведения за хранене и развлечения, подлежащи на категоризиране, съгласно ЗТ).
ЗАЯВЛЕНИЯ(образци): Заявление
СРОК ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ: 14 дни
ТАКСА: 40 лв. – за документа 5 лв. – за защитен холограмен стикер върху документа
Образци на документи:
Маси за открито сервиране
Издаване на разрешение за ползване на място общинска собственост за местодомуване на леко МПС без поставяне на преместваем обект по смисъла на чл.8а, във връзка с чл.4, ал.1 от Наредба за реда и условията за издаване на разрешение за ползване на място общинска собственост на територията на Община Пловдив.
ПРИЛАГАНИ ДОКУМЕНТИ:
- Заявление по образец
- Копие от нотариален акт или договор за наем за жилище в близост с одобрената схема за разполагане на преместваеми обекти за местодомуване.
- Копие от служебния талон на автомобила.
- Справка за липса на финансови задължения към Община Пловдив /служебно издадена/
- Нотариално заверено пълномощно (в случаите, когато заявлението не се подава лично от заявителя)
- Други документи, на които се позовава ползвателя.
ЗАЯВЛЕНИЯ(образци): Заявление-Декларация
СРОК ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ: 14 дни
ТАКСА: 40лв. за документа 5лв. – за защитен холограмен стикер върху документа
Образци на документи:
МПС без поставяне
Преиздаване на Разрешение за ползване на имот общинска собственост за търговска дейност, съгласно раздел ІІ от ЗМДТ, чрез поставяне на премествам обект по чл.56 от ЗУТ
ПРИЛАГАНИ ДОКУМЕНТИ:
- Заявление по образец
- Презаверена схема от главния архитект
- Справка за липса на задължение към Община Пловдив /служебно издадена/
- Други документи, на които ползвателят се позовава
ЗАЯВЛЕНИЯ(образци): Заявление
СРОК ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ: 14 дни
ТАКСА: 40 лв. – за документа5 лв. – за защитен холограмен стикер върху документа
Образци на документи:
За търговска дейност, съгласно раздел ІІ от ЗМДТ
За търговска дейност, съгласно раздел ІІ от ЗМДТ
За търговска дейност, съгласно раздел ІІ от ЗМДТ
Издаване на дубликат на разрешение за ползване на имот общинска собственост
ПРИЛАГАНИ ДОКУМЕНТИ:
Заявление по образец (в свободен текст се декларират обстоятелствата, налагащи издаването на дубликата)
ЗАЯВЛЕНИЯ (образци): Заявление
СРОК ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ: 14 дни
ТАКСА: 20 лв. – за документа дубликат5 лв. – за холограмен стикер върху документа
Образци на документи:
Издаване на дубликат на разрешение за ползване на имот общинска собственост
Издаване на разрешение за удължено работно време
ПРИЛАГАНИ ДОКУМЕНТИ:
- Заявление по образец
- Писмено становище на Регионално здравна инспекция (РЗИ), относно спазване на граничните стойности на показателите за шум по реда на чл. 16б, ал. 2-12 от Закона за защита от шума в околната среда, издадено не по- късно от 30 календарни дни от датата на подаване на заявлението;
- Решение на общото събрание на собствениците, по реда на чл.17, ал.3 от Закона за управление на етажната собственост, за обекти, осъществяващи стопанска дейност на територията на община Пловдив, които се намират в жилищни сгради или сгради със смесено предназначение.
- Нотариално заверено пълномощно (изисква се в случаите, когато заявлението не се подава лично от заявителя).
ЗАЯВЛЕНИЯ (образци): Заявление
СРОК ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ: 14 дни
ТАКСА: 300 лв. – годишна такса 5 лв. – за защитен холограмен стикер върху документа
Образци на документи:
Издаване на разрешение за удължено работно време
Преиздаване на разрешение за удължено работно време
ПРИЛАГАНИ ДОКУМЕНТИ:
- Заявление по образец
- Удостоверение за наличие/ липса на финансови задължения към Община Пловдив, издадено от дирекция „СД, ТД и ОП” при Община Пловдив
- Разрешение за удължено работно време –копие.
- Протокол за замерване на шума, издаден от оторизирана лабораториу, без да се изисква съгласие по реда на чл.17, ал.3 от Закона за управление на етажната собственост /за заведения за хранене и развлечения, които се намират в радиус до 30 метра от жилищни сгради/.
- Протокол от Решение на общото събрание на собствениците, взето по реда на чл.17, ал.3 от Закона за управление на етажната собственост, в случаите на изрично волеизявление от страна на общото събрание на етажната собственост.
- Писмено мотивирано положително или отрицателно становище, издадено от Шесто РУ „Полиция”
ЗАЯВЛЕНИЯ(образци): -
СРОК ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ: -
ТАКСА: -
Образци на документи:
Преиздаване на разрешение за удължено работно време
Категоризиране та туристически обект
ПРИЛАГАНИ ДОКУМЕНТИ: -
ЗАЯВЛЕНИЯ(образци): -
СРОК ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ: -
ТАКСА: -
Образци на документи:
Категоризиране на туристически обект
Издаване на временно удостоверение за открита процедура по категоризиране на заведение за хранене и развлечение
ПРИЛАГАНИ ДОКУМЕНТИ:
- Заявление по образец
- Актуално удостоверение за вписване в търговския регистър на лицето-оригинал или копия от документи, удостоверяващи, че юридическото лице има право по силата на друг закон за извършва стопанска дейност
- Декларация за липса на обстоятелства по чл. 50, ал. 3, т. 2 от Закона за туризма – по образец
- Справка за професионалната и езиковата квалификация на персонала в обекта – по образец
- Копия от документите, удостоверяващи професионалната и езиковата квалификация на управителя на туристическия обект, съгласно изискванията към управителя на заявения вид и категория на туристическия обект, посочени в съответното приложение
- Формуляр за определяне на категорията – по образец
- Копия от документите за собственост на обекта
- Копие от договора за наем или от друг договор, от който да е видно, че са налице условия лицето да извършва съответната туристическа дейност в обекта
- Документ, удостоверяващ въвеждането на обекта в експлоатация
- Нотариално заверено пълномощно, когато заявлението се подава от пълномощник
- Документ за платена такса за категоризиране, съгласно тарифата по чл.55, ал.4 от Закона за туризма
ЗАЯВЛЕНИЯ(образци): Заявление
СРОК ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ: 21 дни
ТАКСА:
- До 20 места за сядане – 110 лв.
- От 21 до 50 места – 250 лв.
- От 51 до 150 места – 500 лв.
- От 151 до 300 места – 940 лв.
- Над 300 места - 1400 лв.
Забележка: При подаване на заявлението за категоризиране се заплаща? от съответната такса, а при получаване на категорийната символика, включваща удостоверение и табела - втората половина от таксата
Образци на документи:
Издаване на временно удостоверение за открита процедура по категоризиране на заведение за хранене и развлечение обратно
Издаване на временно удостоверение за открита процедура по категоризиране на средство за подслон
ПРИЛАГАНИ ДОКУМЕНТИ:
- Заявление по образец
- Актуално удостоверение за вписване в търговския регистър на лицето-оригинал или копия от документи, удостоверяващи,
че юридическото лице има право по силата на друг закон за извършва стопанска дейност - Декларация за липса на обстоятелства по чл. 50, ал. 3, т. 2 от Закона за туризма – по образец
- Справка за професионалната и езиковата квалификация на персонала в обекта – по образец
- Копия от документите, удостоверяващи професионалната и езиковата квалификация на управителя на туристическия обект,
съгласно изискванията към управителя на заявения вид и категория на туристическия обект, посочени в съответното приложение - Формуляр за определяне на категорията – по образец
- Копия от документите за собственост на обекта
- Копие от договора за наем или от друг договор, от който да е видно, че са налице условия лицето да извършва съответната туристическа дейност в обекта
- Документ, удостоверяващ въвеждането на обекта в експлоатация
- Нотариално заверено пълномощно, когато заявлението се подава от пълномощник
- Документ за платена такса за категоризиране, съгласно тарифата по чл.55, ал.4 от Закона за туризма
ЗАЯВЛЕНИЯ (образци): Заявление
СРОК ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ: 21 дни
ТАКСА:
- До 30 стаи – 500 лв.
- От 31 до 150 стаи – 1000 лв.
- От 151 до 300 стаи – 1870 лв.
- От 301 до 500 стаи – 2750 лв.
- Над 500 стаи – 5000 лв.
Забележка: При подаване на заявлението за категоризиране се заплаща? от съответната такса, а при получаване на категорийната символика, включваща удостоверение и табела - втората половина от таксата
Образци на документи:
Издаване на временно удостоверение за открита процедура по категоризиране на средство за подслон
Издаване на временно удостоверение за открита процедура по категоризиране на място за настаняване
ПРИЛАГАНИ ДОКУМЕНТИ:
- Заявление по образец
- Актуално удостоверение за вписване в търговския регистър на лицето-оригинал или копия от документи, удостоверяващи,
че юридическото лице има право по силата на друг закон за извършва стопанска дейност - Декларация за липса на обстоятелства по чл. 50, ал. 3, т. 2 от Закона за туризма – по образец
- Формуляр за определяне на категорията – по образец
- Копия от документите за собственост на обекта
- Копие от договора за наем или от друг договор, от който да е видно, че са налице условия лицето да извършва съответната туристическа дейност в обекта
- Нотариално заверено пълномощно, когато заявлението се подава от пълномощник
- Документ за платена такса за категоризиране, съгласно тарифата по чл.55, ал.4 от Закона за туризма
ЗАЯВЛЕНИЯ (образци): Заявление
СРОК ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ: 21 дни
ТАКСА:
- До 20 стаи – 250 лв.
- От 21 до 40 стаи – 500 лв.
- От 41 до 60 стаи – 940 лв
- ОТ 61 до 100 стаи – 2500 лв.
- Над 100 стаи – 5000 лв.
- За едно легло в самостоятелна стая – 10 лв.
Забележка: При подаване на заявлението за категоризиране се заплаща? от съответната такса, а при получаване на категорийната
символика, включваща удостоверение и табела - втората половина от таксата
Образци на документи:
Издаване на временно удостоверение за открита процедура по категоризиране на място за настаняване
Промяна на обстоятелства по категоризиран туристически обект
ПРИЛАГАНИ ДОКУМЕНТИ:
- Заявление по образец
- Според вида на промяната, необходимите документи се определят по Закона за туризма и Наредбата
за категоризиране на средствата за подслон, местата за настаняване и заведенията за хранене и развлечения
ЗАЯВЛЕНИЯ(образци): Заявление
СРОК ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ: 21 дни
ТАКСА: 150 лв.
Образци на документи:
Промяна на обстоятелства по категоризиран туристически обект
Заявление за промяна на вписани обстоятелства по издаден документ
ПРИЛАГАНИ ДОКУМЕНТИ:
- Заявление по образец
- Документи
- Удостоверяващи промяната /според вида на промяната и вида на документа за съответната услуга/
ЗАЯВЛЕНИЯ (образци): Заявление
СРОК ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ: 14 дни
ТАКСА: 5 лв. – за защитен холограмен стикер върху документа
Образци на документи:
Заявление за промяна на вписани обстоятелства по издаден документ