Конкурс за длъжността главен експерт в отдел "Финанси и стопански дейности"
О Б Я В А
На основание чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подпоба при мобилност на държавни служители, район „Източен „ – община Пловдив,
ОБЯВЯВА ЗА КОНКУРС ЗА ДЛЪЖНОСТТА
ГЛАВЕН ЕКСПЕРТ В ОТДЕЛ „ФИНАНСИ И СТОПАНСКИ ДЕЙНОСТИ“
- Минимални изисквания за заемане на длъжността :
- степен на образование: бакалавър
- специалност :“счетоводство и анализ“
- професионален опит: 2 години или ранг ІV младши
- да отговаря на изискванията на чл. 7, ал.1 от ЗДС.
- 2. Допълнителни изисквания за заемане на длъжността :
- компютърна грамотност;
- познаване на нормативната база, касаеща финансовата дейност, счетоводната отчетност и контрола;
- комуникативни способности и умения за работа в екип.
- Начин на провеждане на конкурса :
- решаване на тест
- интервю
- 4. Необходими документи за участие в конкурса :
- Заявление по образец – приложение № 3 от чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители;
- Декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
- Копия от документи за придобита образователно- квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността;
- Копия от документи, които удостоверяват продължителността на професионалния опит или придобит ранг като държавен служител.
- Копия от документи /сертификати/ удостоверяващи наличието на допълнителните изисквания за заемане на длъжността.
- Документите се подават лично, или чрез пълномощник в непрозрачен запечатан плик
в Деловодството на район “Източен”, бул. “Шести септември” № 274, от 8,30 до 17,00 часа.
- Срок за подаване на документите – 10 дни от публикуване на обявата.
- Информация за длъжността:
- Окомплектова и оформя всички първични счетоводни документи и съставя такива вторични, необходими за правилното водене и отразяване на стопанските операции;
- Води счетоводни регистри за обобщаване на счетоводната информация;
- Начислява и осчетоводява трудовите и служебни възнаграждения на служителите от районната администрация и възнаграждения по граждански договори ;
- Осчетоводява и води цялото счетоводство чрез програмен продукт FSD ;
- Води 5 папки: папка „Каса“ в лева, папка „Банка“-разход в лева, папка „Приход“ – в лева, папка „Текущи начисления и отчети“, папка „Набирателна сметка“ – в лева.
- Съставя първични и вторични счетоводни документи и оборотна ведомост;
- Извършва счетоводни записвания, а при нужда и измененията им, чрез съставяне на коригиращи счетоводни статии;
- Отговаря за хронологичното записване на счетоводните операции;
- При изплащане на заплатите следи за навременното привеждане на сумите по принадлежност за НОИ, ТД на НАП;
- Съхранява счетоводната информация по предвидения в закона ред;
- Пази в тайна поверетелните сведения, които са му станали известни, във връзка с изпълняваната работа;
- Не предоставя информация, разпространяването на която би могло да нанесе вреди на работодателя, освен в случай на негово изрично разпореждане;
- Поддържа професионалната си квалификация
- Размер на основната заплата определена за длъжността : 933,00 лв. – 1800,00 лв.
- Лице за информация : Радка Димитрова – главен експерт ЧР, тел : 032 / 601 095